عروسنامزدی

با این پیشنهاد های ازدواج ، نامزد خود را خوشحال کنید

جشن پلاس: مخاطب این مطلب آقا داماد ها هستند اما می‌خواهم ان را با پرسیدن سوالی از عروس خانم‌ها شروع کنم. اینکه چرا فقط آقا دامادها باید پیشنهاد ازدواج را مطرح کنند و چرا نباید این پیشنهاد از طرف عروس خانم بیان شود؟ به هر حال سوالی است که این روزها زیاد مطرح می‌شود و فکر نمی‌کنم اشکالی داشته باشد اگر بخواهیم قوانین را بشکنیم و کمی متفاوت عمل کنیم. تنها چیزی که لازم دارد مقداری جرات است…

hands_wedding

خانم‌ها دوست دارند که غافلگیر شوند. برای همین هم باید راهی را پیدا کنید تا غافلگیر شوند. این کار زحمت زیادی لازم دارد اما به این فکر کنید که شیوه‌ی خواستگاری شما تا آخر عمر، نقل مجلس‌ها خواهد بود.

نکته‌ای که باید در نظر گرفته شود این است که بعد از شناخت کامل طرف مقابل خود به او پیشنهاد ازدواج بدهید. مطمئن شوید هر دوی شما آمادگی ازدواج دارید و خانوادتان نیز راضی به این کار هستند. اگر در مورد فردی كه می‌خواهید با او ازدواج كنید تردید دارید، بهتر است بیشتر درباره آن بیاندیشید.

به هر حال پیشنهاد ازدواج باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که مطابق میل و سلیقه‌ی طرف مقابل است. به شخصیت او فکر کنید. اینکه بیشتر اهل شوخی و تفریح است یا اینکه از پیشنهاد های رمانتیک خوشش می‌آید. آیا دوست دارد که میان جمع از او خواستگاری کنید یا اینکه پیشنهاد خود را تنها با او در میان بگذارید؟ همه‌ی این‌ موارد باید در انتخاب مدل خواستگاری در نظر گرفته شوند.

مکانی که قرار است به فرد مورد علاقه‌ی خود پیشنهاد ازدواج بدهید، به اندازه‌ی اصل موضوع اهمیت دارد. مکانی را انتخاب کنید که برای هر دوی شما اهمیت خاصی دارد. مثلا می‌توانید اولین جایی را که او را دیده‌اید برای این کار انتخاب کنید. این روش برای افرادی که به دنبال راه‌حل‌های رمانتیک می‌گردند خوب است.

این مطلب هم عالیه:
مدل کیف و کفش ست عروس

می‌توانید در جمع دوستان یا آشنایان و به طور ناگهانی از او خواستگاری کنید. البته این روش برای زمانی مناسب است که مطمئنید به شما پاسخ مثبت خواهد داد.

یک پاسخ کلیشه‌ای هم این است که او را به یک رستوران پر از شمع ببرید. تمام چراغ‌ها را خاموش کنید و آهنگی رمانتیک در فضا پخش نمایید.

عبارت با من ازدواج می کنی؟ را روی یک تی‌شرت یا لیوان چاپ کنید. روی تی‌شرت خود لباس دیگری بپوشید و زمانی که حواسش نیست، آن را در بیاورید. مطمئنا با دیدن این جمله روی پیراهن شما بسیار خوشحال خواهد شد.

می‌توانید هدیه‌ای را با پست برای او ارسال کنید و داخل آن نامه‌ای قرار دهید که در ان علاقه و تصمیم شما برای ازدواج با او نوشته شده است. نام خود را ننویسید ولی نامه را با لحنی بنویسید که متوجه شود چه کسی هدیه را برایش فرستاده است.

روش‌های زیادی وجود دارد که می‌توان با آن طرف مقابل خود را غافلگیر کنید تا جاییکه عشقش به شما چند برابر شده و احتمال اینکه پاسخ مثبت بشنوید بالا رود. موارد بالا تنها چند مورد از کارهایی است که می‌توان انجام داد. کمی خلاقیت و فکر ایده‌های جالب‌تری را به ذهن‌تان می‌رساند.

لطفا با نظرات سازنده خود مارو در این راه یاری نمایید

یک نظر

  • ای کاش یکی هم ازمن خواستگاری رمانتیک میکرد                                                                                                                               ..

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا